När jag kom hem i torsdags så gick jag och...

img_2301 (MMS)

När jag kom hem i torsdags så gick jag och Patricia och fikade med Mimmi. Sen gick vi vidare för att köpa middag , G-son rullar :)). Spelade BUZZ på kvällen då Mimmi kom hit en sväng. Sen gick jag o Patti o solade , kom hem och la en ansiktsmask och mös. Magnus var ju kvar i Bålsta så vi hade tjejmys på hög nivå med tjejsnack och skrattblandad gråt :') precis som det ska vara. Idag efter frukost/lunch kom Magnus hem. Då hade jag och Patricia redan hunnit med 2 omgångar i buzz. Vi gick och köpte en familje sushi till middag och sen hemma så övertalade vi Magnus att va med på buzz för att vi verkligen ville visa att nu minsan har vi övat och ska allt spöa skiten ur dig.. Vem vann med typ 11 poäng ? Jo Magnus :(. Nu ska vi sova !! Kalasdags imorgon igen :)))

Kommentarer
Johanna - mamma till Leia / 2011-03-05 @ 08:29:09

sv: jamen precis. Det ska sitta på plats och skydda så mke som möjligt från solen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0