Kalas :)


I Lördags så kom dit hit lite folk på ett sista kalas för den här gången <3
Jätte mysigt och jag är så tacksam för allt fint som Elliot har fått av alla nära och kära.
Bortskämda unge!
Men det är så det ska vara...
Är så glad att han har så många fina människor omkring sig.

Elliot hade typ 40-41 graders feber i 3 dagar, samtidigt ploppade det upp en tand.
Stackars lilla mini... <3
Magnus börjar bli bättre efter sin hosta.
Jag som trodde att jag hade klarat mig helt började igår känna av lite trött kropp och huvudvärk.
Idag vaknade jag med ont i visdomstanden.. tandköttet runt om mår INTE bra ! :(
buuhuu..
håller tummar och tår för att jag inte blir sjuk...

Idag blir det nog soffhäng för hela slanten tror jag !
Blir nog både bäst och skönast så !
Hoppas ni har det bra.
Vore kul och veta vilka det är som fortfarande läser.
För det ÄR betydligt många fler än dom som ibland slänger in en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0