Torsdag - Söndag i Bålsta

pjuuuh.

många dagar sen nu.
Började med att jag och Elliot åkte och mötte magnus i stan i torsdags när han slutade jobba, så åkte jag, pappa och carina till Grönalund och kollade på Bryan Adams. Det var bra, men SJUUUKT mycket folk. vi stod i kö till hamburgare i 1 timme..

Sen åkte vi upp till bålsta.
och där var magnus och lill-e , dom sov så sött mina små pojkar när vi kom hem <3

på fredag dag hängde jag med sophie hos hennes farmor och farfar, badade pool och åt glass.
På fredagen kom även älskade syster till bålsta.
och vi hade mys hela kvällen.
Patricia , Linus och lilla Wilja kom också förbi...

sen på lördagen köpte vi pool.
Carina hade sagt till pappa att hon blev sugen när hon hörde att jag hade badat.
så när vi gick till centrum så sa jag bara, pappa.. den här vill Carina ha (och pekade på den största poolen), då drog han kortet och magnus bar hem den :D snacka om att carina blev glad... hon sa även att det visst var mig man skulle prata med om man ville ha nått av pappa :D.. hihi.

På söndagen åkte vi hem igen.. och här får ni lite bilder ifrån våran underbara helg <3
tack alla!


Willy och Ellan <3

Älskling


Patricia matar Elliot med jordgubbar :D


Fina Pappa <3


mina <3


Älskade Lill-E


Elliot matar moster <3








Kärleksparet pussas <3
















poolhäng


Elliot med morfar <3



Enya <3


coola killen <3


Carina nöjd i sin nya pool :)







Blev en riktig bildbomb :) Men sånt gillar ni väll ? :D

Kommentarer
Farmor / 2011-06-22 @ 16:09:42

Jätte fina sommarbilder. Njuter att få se att Elliot får springa naken i det gröna. Är det inte dags men en farmor dag snart? Man kanske skall gå till Skansen äta lite våfflor med en massa grädda så Elliot kan få dra sina små fingrar i grädden. Älskar er puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0