Började dagen med jordgubbs frukost hos pa...

mms_img487560518 (MMS)

Började dagen med jordgubbs frukost hos patti, sen vidare till centrum en sväng. Senare på kvällen gick jag och Sophie och släppte hundarna. Sen mötte vi 3 till. Så 6 hundar på samma gång, mycket spännande och många koppel att hålla reda på. Jag är glad att jag har en sån snäll hund så man inte behöver oroa sig när dom ska hälsa på andra. Sen när elliot hade somnat spelare vi rappakalja. Sjukt jämt, vi ska fortsätta imorn. Då ska vi även få se lite av hur den närmsta tiden kommer se ut <3 lycka

Kommentarer
Farmor / 2011-07-05 @ 13:08:42

Vad mysigt med en hundträff ni har nog världens snällaste och lugnaste hund. Kan tänka mig att Eyna var trött när ni kom hem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0