Kom hem nu mina små milfar.. :). Jag sakna...

img_1823 (MMS)

Kom hem nu mina små milfar.. :). Jag saknar er, det är tomt och trisst här i hålan! Längtar som en tok.  Ska försöka att skriva minst ett inlägg Per dag nu. Om inte annat bara slänga in en bild. Men bilderna ifrån natten är ju trots allt från "idag" dom med.  Idag har vi tagit det lugnt. Haft Åsa på besök med Nemo och lilla hunden Ulla. Vi fikade och snackade om barn och graviditet typ. Shit va sjukt det kan kännas ibland skriker kroppen efter att bli gravid igen , men då brukar min hjärna slå på och påminna mig om min kära gode vän herr foglossning. Och då längtar jag inte lika mycket längre!  Jag har scrapbookat idag, i elliots bok! Så jäkla nöjd! Den är sååå fin.  Nu har lillen precis somnat här bredvid mig så jag ska också slå igen mina lock snart så man är pigg och allert imorn. Tur att min lilla son e lika morgontrött som oss. <3 godnatt och god fortsättning!

Kommentarer
Areastri / 2011-10-14 @ 11:04:29

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0