(bild från i sommras) Elliot är ju bara fö...

img_1826 (MMS)

(bild från i sommras) Elliot är ju bara för söt på den!! Sen är det elliots gudfar och jag :). Var ju som sagt hos Lollo i lördags. Åkte sen vidare hem till mamma och sov där när jag kände att det var lite sent att åka hem . Jätte mysig dag verkligen! Åkte hem till Gnesta tidigt på morgonen och farfar Mats, Anette och Carro kom hit. Fikade och hade lite jul :). Super trevligt ! Just nu ligger jag i de nya täckena som vi fick!! Sjukt sköna !! Idag har vi bara varit hemma. Blåst storm. Var ute med enya o siri en timme i morse, höll på och blåsa bort. Sen gick jag en sväng till affären och handlade lax. Annars har vi tagit det lugnt, haft narnia maraton . Magnus mår inte bra , hoppas jag o Lill-e klarar oss och att han vaknar piggare imorn . Nu går mina ögon i kors. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0