bad update :(

Elliot går numera 4-7 steg hela tiden. Fortfarande vingligt.. men fy så duktig han är!
Och han blir lika glad varje gång som han gör det.. sötboll <3

4 tänder har tittat fram. 2 i mitten nere och sen 2 söta vampyrtänder.. hihi tänk om inga andra kommer innan dom hinner växa ut helt.. då kommer han va ett litet vampyr monster :) men väldigt sött sådant.
Det gör ont när han bits nu så vi säger verkligen till på skarpen när han gör det. Ingen lek det inte!

i onsdags var vi på BVC 10 månader och 3 veckor gammal : 10.8 KG och 78.5 cm lång.
vi pratade lite om tips för att han ska sova i egen säng, somna i egen säng rättare sagt och sen om hur man lättast slutar amma barn i Elliots ålder. Hon tyckte det var jätte bra att vi har hållt på så länge som vi har. Men jag har kännt länge att det nu är nog!

i torsdags fikade vi med Patricia, Simon och Wilja. Sen åkte vi till Elliots gudfar Daniel på middag. Vi åt pasta carbonara :) mums! Jätte mysigt hade vi och när magnus skulle åka hem igen så bestämde jag mig för att stanna, inte så ofta vi ses och nu skulle Daniel åka till Thailand i en månad så vi passade på att umgås lite.

i fredags gick jag hem till Johanna och Felix och åt frukost, sen stannade jag där och barnen lekte hela dagen. När jag skulle börja röra mig upp mot bålsta så frågade jag om hon ville följa med och det ville hon så det blev stresspackning och så, men det gick bra ändå. :) Magnus var på grabb/målar kväll i nynäs och vi hängde i Bålsta. Älskade syster va också med upp så det var super duper mys hela kvällen lång.

i lördags så var vi ute och gick lite och sen så åkte Louise och Johanna hem.
Upp kom då Magnus och Enya :) mys.. Vi spelade Rappakalja och hade det trevligt.

i söndags kom Millan och Daniel förbi . Vi kollade på Jurasic Park och spelade Rappakalja! Sen på kvällen kollade vi på SOLSIDAN såklart. och sen en Show med Afterdark som vi hade tankat hem. AS BRA!

igår åkte vi hem.. och det blev bara hemma mys ! :) härligt.
Elliot vaknade klockan 2 inatt och tyckte att vi skulle leka. det tyckte inte vi.. så lagom glad vart man!! :/

idag har vi varir och köpt semmelbröd så gjorde vi semlor hemma. fick sällskap av Mimmi och Liam.
Sen var vi barnvakt åt Liam i 1½ timme så Mimmi kunde gå hem och städa lite i lugn och ro.
Kvällen ska nog spenderas i soffan.

Ni som sett solsidan vet vad jag menar om jag säger att jag och magnus kör på poängsystem nu :) Bara för skojs skull. Men lite tävling blir det nog :) hihi.

Ska slänga upp lite bilder strax på de sista vi fotat.
Hoppas ni har det bra. Vore kul med lite kommentarer :)
Kram <3
Kommentarer
Lickeli / 2011-01-27 @ 15:43:37

Oj, här har vi en pojke som börjar bli riktigt stor, snart ett år gammal, uj uj! :D

Ja du, jag gör lite allt möjligt, just nu håller jag på med inbjudningar till när jag fyller år, tre dagar innan Elliot fyller ;) Och så håller jag på med en bok om mig och Ludde, nånting som våra framtida barn kan sitta och bläddra i :)

Scrapbooking är ruggigt kul, när jag är inne i rätt flow så kan jag sitta i många timmar, häromkvällen satt jag fram till 02.30, men hade lätt kunnat sitta mycket längre :)



Ja men visst kan jag lägga upp lite grejer, men tror jag gör det i min andra blogg - http://nicoolinas.blogg.se - men länkar i den här bloggen när jag gjort det, det kommer nog inom någon timme :)



Kraam!


Lickeli / 2011-01-27 @ 15:45:23

Juste, vad sägs om en design-makeover? Tänkte fixa en helt annan typ av design till dig, om du känner dig redo för något annat, ska påbörja två olika varianter i alla fall så får de se dem i helgen :)



Kram


Nikolina / 2011-01-28 @ 23:17:37

uppdatera mera :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0