Måndag!

Idag började magnus nytt jobb ( eller rättaresagt så började han måla igen på sin gamla firma ) Toppen!
Jag åkte in till stan och träffade johanna och max :)
Fina vännerna.
Max är 6 mån äldre med dom är lika stora/små! haha.
Även fast man ser att max är äldre i sina "drag"
(Johanna jag lånar dina bilder eftersom du var den ända av oss som tog 2 ynka små kort idag :))

 
Max och Elliot ! Våra fina killar.. <3 Fick faktiskt en puss av max idag, eller till och med 2. Det värmde lååångt in i hjärtat <3

Handlade även lite nya kläder till lilleman, det behövs då vi snart byter strl och att han bara hade ett set kläder hemma i den strl :) Så nu e vi berädda ! :)
Mysig dag. hoppas vi ses snart igen!

När jag kom hem så hände inte allt för mycket, tittade lite tv. Magnus gick och la sig tidigt för att han har blivit sjuk igen. Så jag och elliot ska sova i hans rum inatt. Vi vill verkligen inte bli dåliga igen, det räcker nu!!!
Imorn åker jag och lill-e hem till min lilla mamma <3
innan det ska vi ta bästa svängen hökarängen också och träffa tant Elli.
Sov gott!
Kommentarer
Lollo / 2010-09-21 @ 08:45:35

Va fin bloggen har blivit.

Idag ses vi , hoppas han e vaken:P

Johanna - Max mamma / 2010-09-21 @ 11:10:02

kärlek till er!!


Nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-09-21 @ 11:38:42

okej, jag tycker dock inte att det är fel att rösta på sd och hålla med dom om vissa punkter dom står för. Dom kanske inte ska vinna men nu borde dom fatta vinken..

att bli kallad svennehora och inte få fira skolavslkutningar i kyrkan osvosv är tydligen helt ok..nee, det tycker inte jag.



Haha självklart menade jag bvc ;)

Kram


Nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-09-21 @ 23:18:23

Hihi ja :)



Nej, men om man ska se det så tycker jag inte att något parti är bra. Inget parti är bra i alla frågor enligt mig.

Men som sagt, jag tycker att dom kan fatta vinken och att våra grannländer kan hjälpa till lite med att ta in invandrare.

jag tycker faktiskt inte att det här handlar om åsikter utan ren fakta. Bara att kolla på Efterlyst m.m.. tråkigt att det är så men jag känner mig faktiskt inte speciellt trygg längre.

kramis


Finni - Elliotts morsa / 2010-09-22 @ 07:19:51

Åh tack! :)


Finni - Elliotts morsa / 2010-09-22 @ 07:20:10

Btw, hur går det för Elliot med krypandet? :)


Nicolina / 2010-09-22 @ 12:00:29

Hehe! Bara att köra på ;)



Ja men vad roligt, hur länge ska du stanna där? Jag ska ha hit tekniker från comhem snart, men en fika i farsta runt 15-tiden kanske skulle passa? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0