Lill-e(vil) hihi. Kläderna är ifrån bästa ...

img_1329 (MMS)

Lill-e(vil) hihi. Kläderna är ifrån bästa farbror Micke ! Så fina såå :).  Igår var vi hemma hos ellinor och fikade :) jätte mysigt! Vi fick några timmar ihop iaf och det var toppen. Sen åkte jag hem till mamma! Där myste vi hela kvällen, moster Lollo kom även hit ett tag :). Idag har vi njutit av det fina vädret och jag och Elliot var ute och gick massa i höstmyset :). Imorgon blir det Farsta ett tag vad jag vet än så länge :) hoppas ni har det bra! Jag saknar min Magnus, stackarn har fått öronimflammation :( <3

Kommentarer
Farmor / 2010-09-22 @ 19:09:52

vEM VET ELLIOT KANSKE FÅ BLI FOTOMODELL :) JÄTTE FINA KLÄDER. SKÖNHET KLÄR ALLT. hörde att magnus hade ont i örat, låter som du och elliot har det jätte bra. många kramar från farmor som längtar så efter er. puss

Nicolina / 2010-09-22 @ 21:35:16

Längtar till imorgon när jag äntligen får träffa er! :D


Nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-09-22 @ 23:45:16

Ja! Hon är så lugn och trygg med sig själv.. jättehärligt med sånna personer när dom är som henne :)



Allt bra annars då? Så tråkigt att vi bor sånn bit ifrån varandra.. skulle vara kul o ses.


Nicolina / 2010-09-24 @ 06:19:31

Tack så jättemycket för igår, det var hur härligt som helst att träffas! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0