8 Månader

Idag har vi varit på BVC och gjort BOEL-test, det gick super bra !

Tänkte skriva ner vad Elliot kan nu vid 8 mån.
-Kryper , SNABBT!
-Sitter, väldigt stadigt.
-Växlar från krypande-sittande och tvärtom utan problem.
-Sätter sig upp ifrån liggande.
-Ställer sig upp emot möbler/saker.
-Vinkar.. även om man säger hej eller hejdå.
-Säger dadadada...
-Äter mat ifrån 8 mån, utan problem.
-smakar på all mat. (även allt som inte är mat)
-Sover med 2-3 timmars mellanrum hela dagarna fort.f & sen även hela nätterna.
-Somnar för natten mellan 20-21 och sover fram till 08-09, vaken en timme och sen sover han 2 till :)
-Älskar att leka tittut och "nu kommer jag och tar dig"
-Förstår vad AjAj betyder, men struntar i det fullständigt. Det blir bara roligare om man vet att man inte får.
-Älskar att pussas
-Älskar att dra i håret, HÅRT! Och helst då äta upp hela ansiktet på den han håller i.
-Har fort.f inte fått första tanden.
-Håret har börjat växa , ordentligt. Och det är ingen tvekan om att han har fått sin pappas lockar.
-Har storlek 4 i blöjor.
-Har storlek 80 i kläder, kommer i 74(kort i armar) och 86(viker man upp).
-Väger 10.25 kg
-Är 74-75 cm lång
-Anväder "pincettgreppet"
-Älskar att klappa våra hundar
-Kommer om man säger, kom Elliot!
-Älskar att prata i telefon, och blir sur om han inte får.
Är nog världens gladaste kille. Och utan tvekan världens bästa bebis!

nu kommer jag inte på nått mer, får fylla i mera om jag glömt nått.
Något ni kommer på / undrar över så skicka gärna en kommentar

Kommentarer
Nicolina / 2010-10-27 @ 15:13:58

haha, okej, vad är det jag ska kolla på där? :)


Nicolina / 2010-10-27 @ 15:14:29

Jaha, Di leva? ;) Ska kolla det :P


Ellinor / 2010-10-27 @ 15:37:45

Vilken kille!



Jag gymmar på friskis i Farsta, det är superbra och bra pris!


Therese / 2010-10-27 @ 15:58:41

nej med usch :( jag ska verkligen försöka hålla mig fötterna..



vilken underbar son du har gumman :)



puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0