Saffrans-morotskaka!

Igår bakades det morotskaka, men istället för kanel så hade jag i en påse saffran och fy satan va gott det blev. En riktig julekaka :) hihi. Blev ensam mamma söker final hemma hos mimmi och magnus följde också med :)
Tidigare på dagen var vi hemma hos patricia. det var sjukt mysigt, och riktigt fullt hus :)
Elliot har bränt sig för första gången.:'(
Men det är tyvärr sånt som händer när det är för många barn att hålla reda på samtidigt. Speciellt när alla barn planerar att göra illa sig samtidigt. :(

När jag och mimmi skulle gå hem till patricia på morgonen så hade dom inte plogat än. shit säger jag bara! vi fick "ploga" med barnvagnarna. Och en sträcka som tar max 10 min tog nu 25 :) haha sjukt . det gick bättre hem på kvällen för då hade plognissarna gjort sitt jobb :)

Idag vet inte jag och Elli vad vi ska göra än. Det återstår att se, något jag MÅSTE göra är att boka tvättstuga.
Kommentarer
Anonym / 2010-11-29 @ 10:47:50

Låter som en mysig dag. Låter som en jätte god kaka du har bakat. Men ojojoj nu måste farmor blåsa och köpa plåster :) Kram mitt hjärta

Therese / 2010-12-01 @ 14:30:43

Ja det är så sjukt, haha! tänk om min bebis också skulle komma tidigare, i feb.. lite kusligt ;)



ska testa och göra den där kakan madde!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0