Idag gjorde jag wok till middag med jordnö...

img_1681 (MMS)

Idag gjorde jag wok till middag med jordnötssås! Riktigt gott, vi tog även en promenad i skymningen till kyrkogården för att tända ljus <3 Elliot verkade tycka att det var jätte fint ! Han blev helt lugn och bara tittade på alla ljusen. Slänger in bild på det imorn ! Imorgon åker mannen i mitt liv till Jönköping för att kolla på tkd-sm . Han åker redan 06, och kommer hem sent. Får förhoppningsvis sällis av syrran imorn. Just det jag är helt kär i PETTER.. Har varit det ett tag, men jag får det för Magnus . Han tycker det är helt okej :) en annan jag helt oväntat också blir sådär lite pirrig av att kolla på är Tobbe trollkarl ! Haha . Båda har väldigt speciella tänder . Kanske ligger nått i det !? Men magnus är ju såklart min kärlek och det är ju han jag vill va med i resten av mitt liv. Men ögongodis får vi alla  ha :)

Kommentarer
Ellinor / 2010-11-08 @ 18:48:11

Åh så gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0