myshelg

Ojojoj, vilken helg alltså!
Hela lördagen var vi ute, från morgon till kl 21 på kvällen.
Vi gick runt nere i byn och åt mjukglass. Var med Åsa och nemo i lekparken o busade runt. Sen på eftermiddagen åkte vi till Björnlunda hem till dom och grillade ! Mums!
När vi kom hem var vi helt slut.
Elliot fick åka i Nemos bilbarnstol hem, det tyckte han var roligt ! :)
Åsa föder upp hundar (det är ifrån dom vi har köpt Enya) Men nu hade det kommit chihuahua valpar ! dom är några veckor gamla nu, men guuud så söta ! :)
Pluttisar.

Magnus vaknade i morse med jätte ont i halsen.. :( stackarn, feber har han också!
Blir en lugn dag idag. Elliots farmor var nyss här och gosade lite.
Så kul att hon kunde komma förbi ett tag !
Vi tog en promenad med hundar och vagn ner till ica mitt i SPÖREGNET.
Men det var iaf skönt att komma ut en sväng.
Här e lite kort från igår!

en orakad pappa och Elliot i fisk dräkten från H&M


Nemo (tom burk) :)



 
gladfis ! :)

Imorgon är det första föräldrar gruppen! Ska bli SÅ kul!
Hoppas man hittar någon rolig prick som man iaf kan gå ut o gå med lite ! :)

Ha en mysig "regnig" söndag !
kramar
Kommentarer
Johanna - mamma till Leia / 2010-05-23 @ 16:29:02

gud va söt han är!! :)


Johanna - mamma till Leia / 2010-05-23 @ 16:30:23

sv: Jag är fortfarande inte nöjd med vikten men jag känner mig mer bekväm just nu. Har bara lite kvar :) Jag vet inte vilket nummer direkt utan mest att vi bara gick rakt fram. Rakt in på avdelningen liksom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0