Lång, rolig, regning dag

Idag har jag vart i stan och fikat med 3 andra gulliga mammor :)
Elliot har vart i lite väl kinkigaste laget, han har spytt ovanligt mycket (tidigare i hans liv kan jag kanske räkna upp till 10 spyor, det har det kommit bara idag)
sen har han gråtit såfort någon annan än jag har hållt i honom. han som annars alltid är världens gladaste kille :(

och kul. Imorn är det dags för 3 månaders sprutorna... håller tummarna för att han får må bra efter.

Nu är jag världstrött och känner att mina ögon håller på att ramla ihop.
time for bed.

Kram o godnatt
Kommentarer
Alexandra / 2010-05-25 @ 23:11:33

Ett litet sent grattis till 3 månaders bebisen..:) Våra är ju lika gamla hihi :) Hoppas ni har har haft en bra helg!


Patricia Lindh / 2010-05-26 @ 18:47:05

Nämen hallå där! :D Vilken härlig blogg du har. Kul att du också bloggar. Jaa! mötte ju dig på tåget när lillan bara va någon vecka. Nu är hon 2 månader idag! eller 8 veckor :D Grattis till Elliots tremånaders dag också.



Vart bor ni nånstans?

Krama!


Plutten / 2010-05-26 @ 20:23:06

Men åh vilken mysig blogg du har! Och grattis till lillkillen, verkligen jättesöt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0