Dagarna flyter på...

Dagarna flyter som sagt på... :)
Är lyckligast i världen !
Våran lilla son Elliot mår som en prins.
Han måste nog vara världens underbaraste bebis !
Han är lycklig och bara är :)
Jag sover inte, men det är inte hans fel.. det är jag som inte kan sluta titta på honom.
Ikväll får vi finbesök av Louise (Elliots moster). Det ska firas med grillning och potatis gratäng.
När jag känner att jag orkar sitta här en lite längre stund blir det lite förlossningsberättelse och någon bild.

Kommentarer
Nikolina / 2010-03-01 @ 19:38:46

Jaaa. Jättemycket! Känns som om det är hundra år dit men det går väl rätt fort ändå... :)

Lilla Elliot är verkligen jättefin :)


Johanna - Max mamma / 2010-03-01 @ 20:44:16

Vackraste lill Elliot!


Tova / 2010-03-01 @ 22:03:43

Men åh, grattis :) Så det blev en liten Elliot för er också :) sjukt söt!

Dags till att uppdatera födda-listan på bloggen då, så kul med alla som får sina småttingar nu <3

Kramar


Sandra / 2010-03-02 @ 08:37:41

Förlossningsberättelsen ser vi fram emot gumman :)

Kul att höra att allting är bra med er.

Han är otroligt vacker, förstår att du är stolt!



Kram Sandra


Denise - Ännu en mammablogg / 2010-03-05 @ 15:59:37

Grattis till bebis :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0