30.03.10

Då var Mars snart slut, April väntar :)
Det betyder att det om några dagar var exakt 1 år sen jag och min syster kom hem från våran jorden runt resa ! (som du kan läsa om under kategorin Resan 2009)

Nya kläder forsar in ifrån HM ;) det gillar vi!
blir bilder på allt nytt senare när tid finns!

Annars?
Börjar så smått komma igång med vardagen här hemma.
Imorn blir det tvättstuga för hela slanten..
Som jag ska klara av själv när magnus är o jobbar. Det ska bli spännande att se hur mycket Elliot har lust att samarbeta med mig. Det kommer nog gå galant, eftersom han e en mycket snäll Bebis :)
Tvätthögen går by the way nästan upp till taket i badrummet ;) Ska bli kul :P haha.
Har tvättat en gång sen elliot kom, men då var magnus hemma och kunde stanna i lägenheten med det lilla busfröt, nu ska jag ju ha med han :)

Magnus och jag har föresten börjat titta på LOST igen. Säsong 5 är vi på nu.
Jobbigt att alltid behöva vänta på att han ska komma hem innan man får fortsätta titta :)

nu e det dags att passa på att diska medans lilla E sover.
För snart är det full rulle igen. :)
Just det, Elliot har börjat le jätte mycket nu när man busar med honom. LOVE IT!
Kommentarer
Johanna - mamma till Leia / 2010-03-30 @ 12:54:09

sv: Finns ju inte så mycket annat att ge dom små :) hihi. glad påsk! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0