Picknick, nya kläder o iPhone


lite bilder ifrån hösten-08

Nu skrattar Elliot mest hela tiden. Världens underbaraste unge.
Igår kom klädpaket ifrån H&M. Både jag och Magnus blev jätte nöjda. Nu har vi lite sommarkläder !
Idag var jag och hämtade ut min iPhone! Nu fick jag en som fungerade ! :)

Igår kväll kom millan hit. Vi gick ut i parken med magnus,elliot,patricia,simon och wilja. Så grillade vi och viftade mygg. :) Bättre timing nästa gång. Inte sätta på grillarna när solen går ner :) HAHA.
Nu ska jag och mitt hjärta krypa ner i sängen och mysa med vårat barn!!! :) ååh vad jag älskar att säga det.. vårat barn!!! <3 vi älskar dig Elliot
Kommentarer
Ellinor / 2010-06-03 @ 22:57:31

Det finns en app till iPhone som är ett ljud som myggor inte gillar. Människor och hundar hör itne ljudet men det gör myggen, och försvinner sägs det!


Johanna - Max mamma / 2010-06-04 @ 08:23:54

iPhone har allt man behöver + MYCKET mer!

Snart är du lika fast som ja!

När ska ni flytta tillbaka hit till ön??

Vi vill också grilla och viffta mygg tillsammans med er!

KRAAAAM



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0