I´m alive

Jag lever :)
det gör jag!
Men just nu håller jag på massa med hemmet och fixar och donar i sovrummet :) nästan klart!
Elliot växer så det knakar. han står upp själv ?! tokigt..
ska slänga upp lite bilder när jag får tid.
funderar på att göra som johanna tyckte, skaffa en blogg för mobilen !?
eftersom jag inte kan blogga från min iPhone till blogg.se !?
varför vet jag inte ? någon som vet ?
det är -Detta- fält som inte går att markera så jag kan liksom inte skriva något ?!

jaajaa.. nu orkar jag inte sitta här längre, otroligt tråkigt har det blivit .
Eller så är det så att man prioriterar annat nu helt enkelt.
Hoppas vi hörs snart igen..
vore kul o veta vilka det är som läser , som vanligt!
men jag tycker alltid att jag får alldeles för några svar.

kramar
Kommentarer
Johanna- Max mamma / 2010-06-19 @ 22:41:38

Jag är en trogen vänn och läsare!!

Love you!


Nea / 2010-06-19 @ 23:30:10

Hej! Jag vet inte om du minns mig? Men jag brukar kolla in på din blogg ibland, den är gullig :) Kram


Nea / 2010-06-19 @ 23:33:46

Nej nu skrev jag ju fel igen, så här ska det vara :)


Nikolina / 2010-06-20 @ 00:52:43

skulle va kul o se bilder över hur du fixar i hemmet =) blir säkert jättefint


Farmor / 2010-06-21 @ 12:24:08

Skall bli kul att få se nu när ni har fixat lite hemma. Som vanligt så smälter jag när man få se nya kort på Elliot. Du får inte sluta att blogga jag läser och går in varje dag och tittar om du har skrivit något. Bamse kram

Bonus-farmor / 2010-06-21 @ 12:38:28

Jag försöker gå in och titta på vackra Elliott och se när han växer.

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0