Gnesta helg!

Idag har vi myst hela familjen och börjat förbereda allt inför Gnestadagen :)
Idag har jag blivit klippt av fina Patricia! (ÄR JÄTTE NÖJD) och sen så har vi även solat.
På kvällen gick vi hem till oss och åt lite (läs mycket) jordgubbar.
Hinner inte sitta så mycket vid datan nu dessa dagar. För vi njuter av väder o goa vänner som sagt, man vet ju aldrig när regnet kommer och hälsar på igen.

Usch jag e jätte besviken..
min iPhone vill inte blogga. usch å fy. då skulle jag kunna uppdatera hela tiden. MED MASSA BILDER OCKSÅ!
Jag kommer in på blogg.se och så, men det är i det här fältet jag inte kan klicka..
Jag kan skriva en rubrik, men va hjälper det liksom?! :P

Imorgon är det Gnesta marknad och halva Sverige ska väll komma hit o trängas på gatorna. Hoppas man hittar något kul. Men ska absolut inte göra misstaget att gå o köpa massa saker bara för att det är billigt, och som sen ALDRIG kommer till andvänning.
WOHO. Längtar till imorn då man får mysa o umgås med alla man tycker om!

Hoppas ni alla får en trevlig helg. Jag ska iaf ta med kameran imorn. Sen på söndag (om det finns tid över) så ska jag slänga upp MASSA bilder ifrån hela helgen :)

KRAM!
Kommentarer
Tova / 2010-06-06 @ 10:40:48

Det låter skoj, marknader är ju såå mysiga!

Hoppas ni har en riktigt skön helg :)

Kramar


Ellinor / 2010-06-07 @ 12:23:03

Hmm, vet inte riktigt var man hittar den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0