25-01-10

Tiden rusar iväg som sagt, hinner knappt andas ut.
v.35 är här?! hur gick det till?
Har hört att de 10 sista veckorna skulle krypa fram, jag hinner knappt med.
Idag var vi hos barnmorskan och mätte magen och lyssnade på minis hjärta.
Magnus har börjat tro att det är en flicka i magen, jag vet inte. Går fort.f på min bild jag fick på Ultraljudet, det KAN ju iofs ha vart en navelsträng eller nått annat, men jag vet inte. Tiden får utvisa :) Spännande igentligen att inte veta till 100 %, vi blir ju lika glada av vilket som. Så länge mini mår bra och är frisk.

Tänkte slänga upp lite pics. Hoppas på att hinna med det idag, annars blir det imorn.
Nu ska jag ta tag i detta bloggande igen hade jag tänkt, kommer vara jätte kul att titta tillbaka på sen när bebisen är här. Annars kommer jag ju inte komma ihåg något alls.

Jag håller just nu på i tvättstugan :) KUL KUL!
Magnus är och tränar.
Nu i veckan ska jag 1 gång per dag fixa klart något här hemma :)
Idag blev det som sagt tvätten. Minis kläder och våra.
Imorgon får det bli något annat, vi får se vad.
Några av sakerna ska bli riktigt kul. (då det handlar om att fixa inför minis nedkomst) :) wiii..

Pappa åker till Gran canaria på onsdag, daniel åker till thailand i februari. Syrran åker till thailand och bali i april...
JAG VILL OCKSÅ!
Men jag vill ha barn ännu mera. :) utlandet får vänta.
Undrar vilken våran första semester kommer bli som familj ?! :)

Nej nu blev det väldigt många tankar..
Åter till tvättstugan.! :)
Kommentarer
Tova / 2010-01-25 @ 20:59:35

Hihi, visst går tiden snabbt? Snart kommer du också ha din sötnos hos er :) känns som det var nyss jag själv var i v. 35...



Tack förresten, ja det var verkligen en chockartad förlossning ;P på ett sätt en drömförlossning som du säger, men som sagt skulle man gärna velat vara i trygghet på BB istället ;)

Ska bli kul att följa din slutspurt!

kram


Johanna - nybliven mamma / 2010-02-01 @ 15:18:00

Dom sista 10 veckorna försvann alldeles för fort :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0