-Februari 2009-


Den 3-5 Februari satt jag i luften, 36 timmar tog det för oss att flyga ner till Nya Zeeland.
Vi mellanlandade lite snabbt i London och LA på vägen ner. Fy fan vilken resa, jag trodde aldrig att jag skulle bli människa igen.
I Nya Zeeland så fick vi uppleva och se saker jag aldrig kunnat drömma om.
   
   
   

Den 19 Februari mellanlandade vi i Sydney :) Då tog vi oss en titt på Opera huset


Därefter flög vi vidare till Malaysia.
  

Nya Zeeland är verkligen ett land som har satt sina spår i mitt hjärta.
Är det något land jag verkligen rekomenderar någon att besöka så är det just Nya Zeeland.
DÄR FINNS ALLT. Landet då dina drömmar blir till verklighet.
En vacker dag ska jag tillbaka! Det är ett som är säkert.

Vill du läsa om hela Resan 2009 så finns den under kategorier här på sidan.
Det är några sidor långt, men det är bara att klicka sig tillbaka från början och sen bara njuta av god läsning och fina bilder! :)
Kommentarer
Ellinor / 2010-01-05 @ 15:24:09

Sötnos!! :)

Nu blir det middag snart. Ska bara få igång värmen i min lägenhet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0