22.02.10

Inatt vaknade jag en gång och hade mycket ondare än vad jag haft tidigare.
Sen imorse när jag skulle gå upp så var det samma känsla. Tårarna var inte långt borta..

Barnmorske besök idag. :)
Under undersökningen arbetade både livmoder och bebis till 100 och hon tittade på mig och sa : - Nu är det inte långt kvar du.. nu kommer det hända när som helst. Var extra vaksam nu under kvällen och natten ;)...

VA??? :)

kan knappt fatta det.. okej att allt fort.f bara kan stanna av och sluta så får jag gå flera veckor till. Men jag har sååå svårt att tro det , och hon och magnus också ! SÅ NU HOPPAS VI PÅ BEBIS!
Kom igen nu, alla längtar efter dig :) men ingen lika mycket som jag :P
Slänger upp dagens bild också. har själv inte hunnit jämnföra med förra, så vi får se hur det ser ut :)
v.38+2 (39)

Kommentarer
Emma / 2010-02-22 @ 17:50:14

Grattis, vad kul!

Hoppas bebisen kommer snart

Har ni kollat vad det ska bli? :)

Sandra / 2010-02-23 @ 11:43:20

Vi väntar med spänning gumman.

Ska bli så kul att se hur den lilla ser ut :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0