13-02-10

Idag gick vi upp tidigt. Dags att sitta barnvakt åt underbara Nemo. :)
Just nu ligger han och sover =) han e för söt. tror inte att jag tänker lämna tillbaka honom :)
Igår var det tacos och filmkväll :) MYS.
I förrgår var jag inne i stan med johanna och handlade det allra sista till bebisen också :)
Känns skönt att bara kunna njuta nu och veta att allt står på sin plats.
Ska fota lite i bebisrummet sen också nu när det står helt klart :) åååh. snart är det dags.
3 veckor idag till BF. Men fan va jag ska kämpa för att det ska ske innan . :) wiiiiiiiii.
Måste även säga grattis till min bästa vän Johanna som fick sin fina son den 3/2. Världens sötaste!

Nu håller vi alla tummar och tår för att internet ska stanna, så kan jag uppdatera lite varje dag igen !

kramar
Kommentarer
Angelica - gravid / 2010-02-13 @ 17:21:44

När vi kommer upp 13 mars så hoppas jag att jag blivit faster ;) haha ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0