Måndag 13/12-10

Börjar med att önska grattis till min morbror på födelsedagen :)
Grattis morbror!

Igår var vi på dop ute i Stjärnhov. Det var lilla Liam som skulle döpas. Jätte fint och jätte mysigt.
Goda bakverk bjöds det på efteråt också.
När vi skulle åka hem höll vi på att frysa ihjäl, bussen var sen och det var iskallt. Barnen sov tryggt och skönt i sina vagnar. När vi kom till gnesta åt jag och patricia middag tillsammans och sen mös vi uppe hos henne ett tag.
När jag kom hem hade vi lite tvättstuga, sen gick vi till Mimmi och hämtade 8 Paket blöjor ifrån Norge, som hennes mamma hade varit så snäll och köpt till oss. Runt ynka 160 kr. Här hemma hade det kostat oss 500 ca.
Varannat paket där är nämligen gratis. Lyx för dom som bor i Norge.

Slänger in lite bilder sen.

I lördags gjorde vi inte många knop.
Kom hem på fredagen. Hade mys här hemma med idolfinal och god fredags mat. Vi hade även den fina äran att ha Mimmi & Liam, Patricia & Wilja här hela kvällen <3

Vad som sker och händer idag återstår att se.
Kommentarer
Patricia den bästa!! / 2010-12-13 @ 22:52:26

MYYYS!!! <3



leka imorgon?

nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-12-13 @ 23:57:51

Taack<3


Nicolina / 2010-12-14 @ 06:56:56

Nu har jag lagt in header och bakgrund, men jag tänkte fixa med typsnitt och lite annat lite senare idag när jag kommit hem från skolan :) Känner att kommentarssidan skulle behöva få sig ett lyft :P



Kram


Ellinor / 2010-12-14 @ 11:05:01

Vilken fin header. åh saknar er.. menne i februari kommer jag vara närmare er dagtid... Hemlis hemlis :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0