♥ Dag 9 – Min tro

Min tro.
Den är svår, för jag vet inte riktigt vad jag tror på. Men jag tror på något.
Jag tror att det finns något sorts "liv efter döden" annars känns jordelivet rätt meningslöst tycker jag.
Jag hoppas och ber så innerligt att vi en dag ska få träffa de som lämnat oss igen.
Jag vill det. AV HELA MITT HJÄRTA!

Jag vägrar att tro att allt blir svart, jag vill mer än så.

Sen om jag ska prata lite om tron jag lever i just nu...
jag tror på det "andliga" jag tror på "spöken". Låt mig vara töntig. Men jag är övertalad. Jag har mina andledningar... =)

Jag är döpt och "kristen". Jag tror inte så mycket på just den Gud det talas om i bibeln, inte heller övertygad om att jesus faktiskt fanns. Men jag tror att det finns någon/något.

Jag tror även att det finns liv på andra platser än planeten jorden. Vore märkligt om vi var helt ensamma i detta stora... :) Men jag hoppas innerligt att vi aldrig får besök av någon läskig alien, det var min största skräck som liten.. och jag är inte så sugen på att behöva uppleva det nu heller. :) Så snälla, stanna där ni är :)

Jag tror även på ödet.. ödet är det bästa som finns.. allt har en mening, det gäller bara att se den.

(vad tycker du om bilden ? (nikolina m elli :))

Kommentarer
Nicolina / 2010-12-14 @ 19:48:53

Si så där ja, då var jag nog klar för, åtminstone för en stund. Jag får inte riktigt bukt med varför designen på kommentarsrutan inte vill ändras, men jag ropar till när jag hittat problemet :)



Annars då, hur känns designen? :)



Kram


nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-12-14 @ 22:19:30

ÅHHH vilken fin bild :D Jag älskar den! Vilken söt!

Vi tror väldigt lika du & jag! Tror också på andar och jag har också mina anledningar.. tror även att det finns en mening med allt.



:) kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0