Heldag med farmor!

Imorse kom elliots farmor hit med frallor :) när vi hade ätit tog packade vi in lilla familjen i bilen och åkte till Ikea! Fick ett pressentkort av pappa och Carina i julklapp som vi nu kände att det var dags att använda :) efter det gick vi lite i Skärholmens centrum och åt, kollade lite affärer och sen handlade vi massa mat, så nu ekar det inte i kyl och frys längre !! Hemma sen har vi bara myst och kära svärmor ska sova kvar, så mysigt att umgås lite längre stunder. Tack Madeline, Magnus och Lill-e för en super mysig dag! Just nu är vi alla supertrötta så det lutar åt att vi alla går och lägger oss nu! Sovgott...
Kommentarer
Patricia Lindh / 2010-08-04 @ 11:42:10

Hallå! Vad surrar du om nu då? vadå för alldagligt? :( De har jag väl aldrig nånsin påstått? Ni hade dom godaste bakelserna ja nånsin smakat på! :P



Och vadå att jag aldrig vill leka med dig? Va ju jag som fråga sist, men då hade ni ju åkt iväg :) Fråga SJÄLV nångång om du vill göra nått! Vill inte tjata hål i huvudet på dig om att hitta på nått.


Farmor / 2010-08-04 @ 12:04:38

Tack själv för en jätte mysigt dag.Skönt att bara få vara med er. Att vi slapp laga mat mysigt att äta ute ibland. Jösses vad mat :) Gissa om Sander var glad att komme hem till oss. Shakira och Sanders tod och pussades hur länge som helst. Många kramar

Johanna- Max mamma / 2010-08-04 @ 14:20:12

Hej älskling!

Jag saknar dig! Vill träffa dig!

Och du. Ska höra mig för om vagnen. Hoppas den finns kvar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0