det slår aldrig fel.

när jag äntligen ska till att somna bredvid elliot för att samla lite nya krafter, nej då ska den ena grannen börja tvätta (som dom alltid annars gör efter kl 22 på kvällen =/ ) och den andra grannen börjar hamra.. det är min tur det. Elliot kunde iaf sova ! tur det. nä så det är ju bara att gå upp för min del igen. hoppas att man snart kan få sova lite ! känner att det verkligen behövs.

Här fortsätter sjukstugan, får se när vi blir friska igen. Nu är det magnus som har börjat bli dålig. Men han kan inte vara hemma då han håller på och tar körkort i Nyköping.
Jag är nog påväg in på min andra vända, då jag känner mig dålig på ett annat sätt nu än vad det var förut.
Jaja bara att bita ihop.
Hoppas att vi 3 små soldater snart är friska, så vi kan göra lite roliga saker igen. :)

Elliot tycker om att låna sin pappas kepsar.


Lilla Prinsessan <3


för några dagar sen när elliot hade som mest ont i halsen fick han smaka något som han aldrig smakat förut, det har vi pappa Magnus att tacka för :)

Kommentarer
Finni - Elliotts morsa / 2010-08-31 @ 18:10:36

Usch. Hoppas att vi alla mår bättre snart! Krya på er. Kramar!


Ellinor / 2010-08-31 @ 21:04:11

Saknade er idag!


Nicolina / 2010-08-31 @ 22:10:59

Åh, hopas ni mår bättre snart! Vi ställer in dejten på torsdag så ni kan bli ordentligt friska, s¨hörs vi när ni mår bättre :)



Kram från mig!


Lollo / 2010-09-01 @ 13:32:18

Min bebiiiis=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0