Torsdag

Det blev att jag sov över hos min älskade lilla mamma i tisdags. :) Det var jätte mysigt!
Vi åt god mat, kollade på kort på lill-E och tittade på tv.
Morgonen efter vaknar jag och ser att det "snöar" kul tänkte jag. Här står jag i tygskor, vårjacka och shorts med leggings :P Gilla läget! Ut o gå till bussen, blev dyblöt. Mötte johanna o co i farsta. Dit kom även Daniel och Virre och daniel bjöd mig på Mc D´s Mums! Farbror micke kom även förbi han med :)
Vid 1 tiden åkte jag t-banan in till centralen för mamma fika med tjejerna :) mysigt det och måste verkligen göras om snart! Sen åkte jag hem, mötte upp min underbara pojke och vi promenerade i regnet bort till Socialkontoret för att skriva på faderskapspapperna. 2 vittnen skulle titta när magnus skrev på :) det tyckte han va kul!
Sen gick vi hemmåt, kollade på True Blood och sen gick vi o la oss.
Idag ska jag städa här hemma och sen när magnus kommer hem ska vi packa lite för imorn när han slutar jobba ska vi åka till bålsta och hälsa på min pappa! Imorgon ska vi till BVC igen för vägning och mätning :)
På lördag blir Elliot hela 2 månader.. undrar vart tiden tar vägen.
Lollo har förresten fått ett nytt flygdatum till Thai, måndag bär det förhoppningsvis av.
Skönt för dom, jobbigt för mig.

Nu ska jag ut och kolla i brevlådan, väntar på paket :) hoppas det kommer  !:) Ha en bra dag.
kram
Kommentarer
Nikolina / 2010-04-23 @ 13:40:06

Jag har utmanat dig, hihi :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0