Påskledigt

Ojojoj. nu har jag att uppdatera :)
Tvättningen gick bra, förutom att vi fick hänga upp det mesta i lägenheten (måste köpa tvättställ).

I torsdags kom Daniel och Micke hit med Magnus efter jobbet. Vi åt tacos och hade det supertrevligt.
Micke var kvar på fredagen också, då åkte jag in till stan och mötte min vän Anna. Vi åt mackor på ett café som var mysigt. Efter det mötte jag upp Lolli i tumba så gick vi upp till henne och fikade lite.
Sen åkte jag hem och vi tog det bara lugnt. Jag gick och la mig vid 10 typ och kollarna satt o spelade lite tv-spel :)

På lördagen kom nästan hela tjocka släkten hit och skulle fira påsk.
Magnus mamma + Anders , Magnus Farmor och Kusin, Min mamma + Jim.
Vi åt påskmat tills det sprutade ut genom öronen.
Jätte trevligt var det :) Måste ske oftare.
När alla åkte hem var jag och magnus så trötta att vi la oss i soffan och kollade på LOST.
Som vi nu såg klart. Så nu väntar vi på nya avsnitt.. Tror vi ser på dom utan svensk text :) Vi orkar nog inte vänta.

Igår kom Lollo och daniel hit. Vi åt påskmatsrester till både lunch och middag :) Sen kollade vi på Shutter Island. Den var helt ok. Inte super bra , men helt okej som sagt.

När vi mötte dom igår så var vi ute och promenerade i solen. Hade bara leggings och tjocktröja :)
Alla gled runt i solglasögon och vår kläder och jag kände mig lycklig i detta fina väder.
Idag vaknade vi upp med flera cm snö. DEPP!

Lollo och daniel åkte nyss hem. Och vi var nere till affären och köpte hundmat.
Idag blir det kanske lite fika besök ifrån Åsa och Markus med lilla nemo.
Annars ska vi bara ligga i soffan och kolla på någon serie. Vi har lite o välja på ! :)

Nu blir det lite bild race :) bilder från påskfirandet kommer sen , har inte dom än.

Elliot i tvättstugan


Första gången i bärsele, när mamma var tvungen att städa och lillen inte ville ligga själv :)

Det gick jätte bra, så bra att mini somnade :)


Hos sin älskade gudfar


Somnade som en liten apa på mamma :)


Kramar / Madelene




Kommentarer
Ellinor / 2010-04-05 @ 14:13:24

Åhh sötisar!


Madeleine / 2010-04-05 @ 14:25:12

Tack för en jätte trevlig påskafton. Jätte fina blider när du och Elliot skall städa, det är bra att lära sig i tid :)Jätte fin bild på blivande gudfar och på Elliot, set ut som båda två trivs .. puss

W - ung tvåbarnsmamma / 2010-04-06 @ 07:29:10

åh vad underbar påsk och bilder =)

det är te som heter hallonblads te som jag låter stå 5-10 min .. vart köper man riktiga blad då?? låter man dem ligga i varmt vatten sen tar bort dem eller hur gör man?? =)

kram


Dorothea - Ett nästintill trillingliv. / 2010-04-06 @ 11:14:14

Hallå.

Hummel finns på babyshop blanda annat, länk hittar du inne på min blogg =)

Vilka härliga bilder! Stor kram på dig


Nicolina / 2010-04-06 @ 15:23:23

Åh, Channing var ju en riktig yummie! ^^ Hihi! mja.. Okej då, du kan väl få en liten bit av honom ;) hihi!


Nicolina / 2010-04-06 @ 15:32:02

Jaaa, jag förstår det! Jag har aldrig sett honom förut, men hamnar även han på listan över hetingar och härligt ögongodis! ^^ Allt bra med er? Går det bra med liten? Han är ju såå söt :)


Sandra / 2010-04-06 @ 16:16:09

Är dom fortfarande tillsammans, Lollo och Daniel? Herregud dom måste ha hållt ihop i 100 år snart?? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0