Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Nikolina :)

Blogg jag läser först: Går igenom inläggen i ordning genom bloglovin. ;)

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Alex Schulman

Första bloggen jag började följa: Min underbara vän Ellinor

Bloggare jag beundrar & varför: Jag beundar Sarah för att hon skriver om sin otroligt läskiga och svåra uppväxt. Det kan inte vara lätt att sätta sig och skriva ner allt med ord. Sen beundrar jag Theresa för att hon vågar skriva exakt hur livet kan vara, med upp och ner gångar. Många väljer ju faktiskt att bara ha med allt bra. Sen älskar jag att hon inte skäms över hur hon uttrycker sig :) man får många härliga skratt.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag började blogga för att hålla lite koll på mig själv, veta vad jag har gjort när jag tycker att tiden bara har rusat iväg, då kan det vara skönt att blicka tillbaka lite. Bilderna samlas ju även väldigt bra här. Har lärt känna lite nya människor. Det känns jätte kul! Fått bra tips om massa saker som haft med graviditeten och förlossningen , även tiden efter att göra.

Då hatar jag att blogga: När någon kommenterar negativt vad jag har skrivit/inte skrivit

Då älskar jag att blogga:
När jag jag har varit med om någonting extra roligt. Och har mycket bilder att bjuda på, det tycker jag är allra roligast, misstänker att det är roligast att läsa om det finns lite bilder också.

Avslutar med att utmana dessa:
Johanna , Sarah , Theresa & Ellinor

Kommentarer
Nanna / 2010-04-23 @ 15:22:51

Underbara du! Jag ska försöka finna tiden att anta utmaningen i slutet av helgen. Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0