h&m

Sött och nytt ifrån H&M.

det här köpte lolli till mig innan hon åkte till Thailand :)
Jätte sött faktiskt.
Ny data har jag också skaffat mig, har aldrig haft en helt ny data förut så jag är jätte glad. Inte dyr alls heller. Passar mig perfekt. Sen om jag någon gång får för mig att börja plugga igen så är det jätte bra att ha en data också. En sån här blev det..

Äntligen kom solen fram, hoppas den stannar nu så det blir varmt och fint på valborg!
Just det, datan har webcam :) ska försöka fota lill-e lite nu medans vi e hära :)
Kommentarer
Sandra / 2010-04-30 @ 11:19:30

Härligt gumman! :)

Du just det.. eventuellt kan och hinner jag fixa din blogg om två helger för då är jag långledig. Eller kanske under nästa vecka för då har jag en praktikant som ska få göra det mesta av mitt arbete.


Nikolina / 2010-04-30 @ 12:51:16

Vi ska ju bara flytta till en etta, så den tapeten är i halva vardagsrummet kan man säga :) Där vi har vår sovalkov :)

Blä, jag ska jobba hela kvällen så blir inge valborg för mig.. Tommie får festa åt mig ;)

Men hoppas ni har det bra!

Kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0