Frisk igen.

Så var man på benen igen, mådde bättre redan igår så vi var ute och promenerade med hundar & vagn i solen.
Filmade även med våran nya videokamera :)
Sander (våran största hund) fick även för sig att "bada" lite i bäcken. Haha. (han skulle hoppa över "trodde han" för att hämta en pinne, men det var lite långt så han plumsade i där det var som djupast) men lika glad för det var han.

Vi har även fått igång tvättmaskinen här hemma :) så nu ska det inte bli några mera tvättberg här inte. :) NU behöver jag bara ett tvättställ :) Så jag slipper torka alla kläder runt om på möblerna här hemma.

Elliot har precis somnat i sin baby sitter :) Sötnosen!
Nu ska jag börja sortera bort lite av hans kläder :( det känns lite sorgligt faktiskt. Allt det minsta ska nu bort :) För nu e lill-e stora killen. han e ju faktiskt hela 58.5 cm :)

Hoppas alla har lika fint väder som jag och njuter av det.
Ha en jätte bra dag!
KRAM
Kommentarer
Johanna - mamma till Leia / 2010-04-14 @ 12:01:07

sv: tack så mycket! :)


Ellinor / 2010-04-14 @ 12:44:11

Låter bra det :) kram


Dorothea - Ett nästintill trillingliv. / 2010-04-15 @ 18:49:53

Haha ingen fara att du skrattar, de flesta verkade skratta åt vårat lilla snuttefilts kaos, inklusive mig själv ...dagen efter iaf ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0