Lördag 12 september

Idag är jag hos min syster. Ska titta lite på när hon spelar innebandy match. :) Då får jag ju även träffa gamla laget :) så det ska bli kul.
Jag kom hit igår och vi åt en jätte god middag med pasta och färska räkor :) Mums.

Nästa vecka kommer förhoppningsvis internet hem till oss också :) Jippi.
I torsdags hörde vi bebisens hjärta slå för första gången. Det var stort ! :) Kan bara tänka mig hur ultraljudet kommer bli :) Ska bli såååå spännande.
Nej nu måste jag rusa :) Puss och kram!
Kommentarer
mickiz / 2009-09-12 @ 09:37:57

Grattis gumman :) Förvånad blev jag om ja ska vara ärlig, du e så ung och de e bara ja som vill ha barn när ja e 40 typ, hahah. Men grattis iaf :D

A L E X A N D R A - fotoblogg. / 2009-09-14 @ 18:05:26

Hejhej, fin blogg du har!

ha en fortsatt bra dag,

kram Alexandra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0