Torsdag 15 Oktober

Sov halvdåligt inatt.
Magnus kl ringde som vanligt 04:50.. Stackarn :(

Vid 9 gick jag ner till läkaren. Han var jätte bra, skickade mig vidare till sjukgymnasten (fick låna ett bälte) men det tror jag inte kommer hjälpa eftersom värken inte sitter där. Men har iaf tid hos dom igen om 2 veckor. :) så då får vi hoppas att jag kan få lite övningar som ska lätta på smärtan lite :)

Längtar tills ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet. då är det äntligen helg :)
Synd att baby jobbar imorn också... :(
Vill mysa.. Vi har gått om varrandra i flera dagar nu.. Bara haft 45 min innan läggdags tillsammans :( Inte kul alls.
Jag saknar honom något fruktansvärt när det är så, men bättre tider väntar! :)

Just det , igår när jag slutade och var påväg hem höll jag på att dö av hunger.
Skulle ha kunnat äta vad som helst.
När jag kom hem slängde jag på ägg i kastrull och rostade mackor.. 4 st blev det :) kände sig som ett svullo. :) men gott var det, och mätt blev jag. Kom på senare att det ända jag ätit under dagen var gröt, knäckebröd och 2 bananer. hm..inte bra! måste äta mera.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila fram tills att det är dags att åka till jobbet.

Kramar
Kommentarer
Wictoria - Mamma till Kevin. / 2009-10-15 @ 14:31:11

Näe, det är inte alls kul men det är skönt att man kan skriva av sig. :)



Uh läste att du åt ägg, hehe jag är lite onormal av mig och inte äter ägg. :p , kramis!


Jasmine / 2009-10-15 @ 14:48:08

tack själv !



haha bara åtta månader men man får väl hoppas på det bästa liksom, det känns rätt.

men jag är ju bara nitton så vet inte riktigt vad man vet vad som är rätt nu kanske :)


Jasmine / 2009-10-15 @ 14:51:27

oj ja då finns det ju hopp för oss också ! hihi.

men alla är vi olika. vet vart vi har varandra så vi tar det en dag i taget :)


Caroline / 2009-10-15 @ 15:04:29

Hej gumman! Hur du? =) hur mår magen? jordnötter, man ska helst undvika det under amningsperioden just för att det kan framkalla allergi sen ska man ju inte ge nötter till barn under tre år.. :) samma sak där, allergi.. så det var bara därför :) hoppas ni mår bra!! kramkram!


Emma - mamma till william / 2009-10-15 @ 15:09:23

Jo det är lite problem i förhållandet. jag bor liksom 13 mil ifrån honom och vi vill ju vara tsm och känna att vi är en familj. Har inte hittat lägenhet ännu. Så vi har lite problem, det kan uppstå en massa bråk när vi bor såhär. . :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0