Måndag 12 Oktober

Sitter och äter lite frukost och njuter av kanske den sista dagen hemma med baby innan vi båda börjar jobba på olika tider :( han börjar 07:00, Kommer hem när jag har åkt.. sen är inte jag hemma förrän vid 21:15 igen. Inte många timmars mys blir det, men som sagt.. Bättre tider kommer.. :) Pengar, Bebis och då blir det massa mys igen.

Igår satt vi och kollade på Webb-tv. (Bonde söker fru) Verkar som att det kan bli en helt ok säsong.
Sen låg vi och läste bebistidningar fram till att vi skulle sova :)
Idag ska jag jobba, jätte länge sen sist. Hoppas att det går bra.

Har fått önskemål på att skriva om hur jag och Magnus träffades. Så i nästa inlägg kan du läsa hela våran historia :) Kramar
Kommentarer
Emma - Ny ung mamma till william / 2009-10-12 @ 11:37:58

Hej, vilken vecka är du i?:) och grattis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0