Lördag 3 Oktober

Grattis på min födelsedag :)
Igår var mamma och Jim, Lollo och daniel här. Totte och Sophie kom även dom förbi lite snabbt. Vi åt god gryta och tårta :D. Idag kommer Pappa och Carina . Och magnus Mamma och bror :)
ska bli jätte mysigt.

Då var man 22 :) Känns inte speciellt annorlunda. Men det är alltid mysigt att fylla år. Bara inte tiden går för fort. Man vill ju inte vakna upp och fylla 80 imorn lixom. Men jag vill gärna bli 80 :) Nu är det duschning och klänning som gäller innan gästerna kommer :) Hoppas alla får en lika bra dag som oss :) Puss och kram
Kommentarer
towe / 2009-10-03 @ 14:10:24

visst är det roligt med farmville :) hihi!

Jag ska försöka komma iväg den 14 december! :)

Nej det är en killkompis som håller på att fixa med den till mig :)

det är svårt det där med desginer jag fattar nada om det ! hehe!

Förresten Grattis på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0