Torsdag 19 November

Imorse åkte vi in till stan för att äta lunch med AIK herrar ! :)
Magnus hade tidigare i veckan vunnit det genom att använda sig utav tjänsten målservice.
Det var trevligt och grabbarna är verkligen urmysiga.
God mat, skratt och trevlig stämning.
Daniel skrev till lillen i magen :) (han har så sjukt stora händer) hela magen försvann där bakom :) Mysigt! hihi.


Servetterna var mycket tjusiga


Påvägen hem stannade vi i t-centralen och gick in på Åhlens och köpte en bok :)

Mina första år :) jätte mysigt att börja fylla i.
Fanns massa kul att skriva i den.
Nu längtar vi efter dig så vi spricker...<3

Och om ni inte redan visste det så har jag världens finaste kille ! :)


kramar ifrån en lycklig madelene.. en kanondag har det varit!
Kommentarer

vad gulligt :) . en likadan bok som jag köpte när kevin låg i magen :D .



sv : ja det är faktiskt jätte roligt. överlycklig :D . ja juste det var jag, skojs! ;D

kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0