tiden går..

riktigt dålig uppdatering sista tiden. Svårt att komma ihåg vad man har gjort till och med.
men förra veckan hände inte mycket, var mest hemma och tyckte synd om mig själv och kände mig hängig.
På lördagen åkte jag till högdalen och träffade min sjuka syster, vi träffades inte i högdalen utan i stan och vi gick och kollade lite i affärer. Jag har världens snällaste syster. Hon köpte 2 klänningar och 2 leggings till mig då kläderna jag har börjar sitta lite tight nu! :) när vi kom till högdalen så kollade vi på innebandymatch. Sen åkte jag hem igen.
och igår låg vi bara och kollade på Johan Falk. :)
Imorse ringde kl , då var det dags för tvättstuga och sen en snabbfrukost för att sedan ta oss ner till barnmorskan.
Allt såg jätte bra ut. Järntabletterna jag äter gör nytta.. magen växer exakt efter kurvan och när vi skulle lyssna på hjärtat så sa barnmorskan.. Oj här inne är det någon som verkligen vill visa att den finns :) STARKT hjärtljud och livat var det :) Känns sååå bra!

Lagade förövringt en grymt god korvstoganoff igår :) Riktigt lyckat..
Nu ska jag laga mat till gubben och sen försöka fota magen :) Så det kommer in en ny bild :D
kramar

Kommentarer

sv : jaså tror du de :D vi får se hihi. barnmorskan trodde på flicka denna gång men om 2 dagar :D .

'vi har ett flicknamn och ett pojknamn, ni då? :)

kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0