Onsdag 25 November

Idag fick jag brev ifrån försäknringskassan, ska skicka in om sjukpenning då jag nu är sjukskriven.
Det ska bli spännande att se hur den prosessen kommer att se ut. Om det går smidigt och lätt eller om man får kämpa som vanligt. :)

Var nyss uppe och gosade lite med Gibson. Han e för galet söt.

Mitt hjärta ringde när jag var där och sa att han var påväg hem också, han hade tydligen fått något tungt över sin fot och fotknöl på bygget och jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt. :(

Fick även den härliga nyheten om att min lön inte kommer förrän typ den 20 december, för att dom hade glömt bort mig när dom delade ut lönen!?!? är det något jag ska behöva lida över i en månad?!
Dagen börjar kanon som ni märker.
hoppas den slutar bättre.

Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid / 2009-11-25 @ 16:26:40

Hallå.

Är så svårt att se sådär på bild, men enligt måtten är jag mindre denna gång.

Men inte så jätte mycket =)


Johanna / 2009-11-25 @ 17:15:24

Vart är alla bilder du skulle läggaut???

Vill ju se på alla fina saker ni har till bebis.

Undra ifall du vill låna min bröstpump. Den är toppen!!


towe / 2009-11-25 @ 23:44:27

Jo jag har sett alla :P men var tvungen att se om dom hihi:)


Therese / 2009-11-27 @ 22:08:36

Hej gumman :)



Ja det är han, en riktigt cutie :D



Puss och kram söt!


Johanna / 2009-11-30 @ 10:22:31

sv: ja, nu får väntan vara över :D


Jenny / 2009-12-01 @ 14:18:40

det är samma för mig med lönen, har inte fått min från september än pga massa fel som dom gör hela tiden.

Grattis till bebisen i magen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0