Onsdag 18 November

Igår var jag hela dagen i stan och satt och fikade med Johanna och Max.
Det är ungefär vad jag orkar nu för tiden känner jag, idag är jag helt slut! Efter vad ? att sitta på ett jäkla pendeltåg? Känns konstigt att man orkar så lite. Men men, lite får man väll stå ut med. Och tiderna blir förhoppningsvis bättre :)
Det var jätte roligt att träffa dom igen, kan inte fatta att lilla Max redan är 3 månader. Han kommer vara 7 Månader när vi får våran lilla. Tiden går fort.! Men söt är han! :D

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att gå till affären och handla. Det tog nästan kål på mig.
Nu värker det i benen ända ner till smalbenen. Så går jag som att jag skulle ha ridit på en kossa i 3 dagar.
Mmm.. sexy!

Nä. Nog klagat! Nu ska jag gå och göra i ordning mat (grillat kött med ugnspotatis) och sen fram emot kvällen hoppas jag på att kunna orka lägga in en ny magbildis :) Kanske kan fota lite av baby sakerna som vi har också :) det har jag ju inte gjort än heller.. :)

kramar
Kommentarer
Johanna - Max mamma / 2009-11-18 @ 19:20:06

Det var så otroligt mysigt i går!

När din lilla kommer så kommer Max lära honom allt han kan.

Ja jag vill se massa bilder!! Vill du att jag ska spara lite kläder till er??

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0