Måndag 30 November

I torsdags gick vi ner till vårdcentralen med babys fot.
Den var rätt illa skadad, så han fick smärtstillande och 1 vecka i vila (kanske mer) och då blir det röntgen för att se om det är skadat inuti. Efter det åkte jag in till stan. Mötte Anna som jag inte har träffat på 100 år, men vi drog igång där vi slutade och det var jätte trevligt. Efter det skulle jag möta Lolli på söder för att köpa sushi och sen åka hem, hon skulle sluta om 1 timme så jag fick den perfekta idéen att ringa min vän Ellinor för att se om hon var i krokarna :) och det var hon :D:D så jag han med en träff med henne också :D :D wiiii.

I fredags blev det bara mys hemma. :)

Lördagen bestod av minnesstund för mangnus farfar. Vi åkte till farsta och åt lunch och fikade och träffade släkten. Sen efter det åkte vi hem. Då blev det middag hemma hos Totte. Pappa var här på besök och det var trevligt.

Igår vaknade vi tidigt och gick med hundarna ner till affäeren och köpte mega frulle :)
Dimmig dag hela dagen, lite lagom trisst. Vi gick ner till byn och kollade runt, pappa och carina hittade några saker som skulle köpa :) Sen köpte vi lite julpynt till lägenheten, vi kom hem och fikade och lyssnade på lilleplutts hjärta :) det slår så starkt och härligt. Micke kom hit (magnus bror) och på kvällen kom totte förbi och dom spelade lite ps3. Jag gick och sov middag :) sen till middag åt vi våfflor :) GOTT! Senare kollade vi på film och sen gick vi och la oss.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det är mörkt och trisst.
Ska gå och lägga mig i sängen och läsa lite nu :)

Kramar!

Kommentarer
Ellinor / 2009-11-30 @ 16:13:25

Var är alla bilder som utlovas:P

Pusss sweetie


W - tvåbarnsmamma / 2009-11-30 @ 16:18:04

Nemen. det lät inte något vidare!

har inte din barnmorska varnat dig lite om att vara försiktig med suschi? kramis!


Johanna / 2009-11-30 @ 16:23:09

Madde. Man behöver inte alls vara försiktig med sushi! Så du vet. Enligt min BM var det tom bra då det innehåller så mycket bra vitaminer!!

Och som Ellinor säger - Var är alla bilder????



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0