Vart är min sladd?

Nu har jag letat igenom hela huset 2 gånger, och jag kan inte hitta min kamera sladd?!?! Vart har du tagit vägen? Ibland önskar jag att jag hade larm på saker och ting. Aja! Kommer den fram någon gång så blir det väll ett bildmaraton eller nått :)

Lalala..

Ah vad har jag mer att berätta? Jo, vädret är piss. Snart ska jag ut på lång promenad med hundarna!
Har nyss käkat gröt, kunde inte somna om efter att baby´s kl ringde 06.00!!! Lagom skönt.

Förövrigt så har vi hunnit en bit i boken nu "om jag kunde drömma", jag läser högt för älsklingen såfort vi får lite tid över, hittills är det bara saker som har vart med i filmen som vi läst om, förutom att det är lite bättre förklarat dårå såklart. Så vi hänger med för fullt. Dags att för inköp av bok 2 snart tror jag!

Sist men VERKLIGEN inte minst!
GRATTIS AIK TILL EN FIN SEGER I DERBYT IGÅR!

- Alltid är vi med er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0