I´m Back!

Både jag och sladden är tillbaka... :)
Så är det alltid, när man slutar leta dyker det borttappade alltid upp !

Annars då?
Sjuk, feber, ont i halsen. :(
Magen är väll ok, men inte helt bra än...

Ikväll blir det Sill och Potatis till middag :)
Älskling har haft 2 dagar ledigt nu så det har vart jätte mysigt!
Vi har vart ute massor i det fina vädret och bara myst...
Vad har ni gjort nu när värmen och solen äntligen har kommit fram igen?

Jag lovade ett bild maraton :)
Och jag håller alltid vad jag lovar!
Puss


Jag och Baby innan Ellinor kom!


Jag och Elli i mina mys tröjor ifrån Thai ;)


I LOVE YOU!


Ellinor under röstningen...

Jag är inte så nöjd med Sveriges plats!

Åter till nutid...

Baby kom med en JÄTTEFIN pressent till mig igår, jag satt och solade lite på altanen, och han ber mig blunda... E HAN FÖR SÖT ELLER ? ett jätte fint halsband fick jag... bara sådär! jag förtjänade det tydligen :) Tack HJÄRT!


Enya la sig till rätta igår när vi skulle sova, hon e för gooo!


Sovgott!

- någon som la märke till den nya hårfärgen??? :) vad tycks ?
Kommentarer
Ellinor / 2009-05-27 @ 17:23:40

sötis!


Tessi / 2009-05-27 @ 20:15:38

Tack gumman :) Jag köpte dom på Bianco för ett år sen.



Massa kramar söt!


fors / 2009-05-28 @ 14:41:43

Trevliga bilder.. och nice med present, sånt är inte ofta :P

krya på dig lillan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0