Dagarna som gått..

Ja i onsdags så var vi ju som sagt på match!
Det var jag, Louise, Totte och Fredrik.
Jätte trevligt och mysigt. Tyvärr blev det inte vinst men dagen var guld iallafall.

Totte och Louise!

Sen så var det Valborg.
Jag och pappa började redan på morgonen med en öl till frukosten ;)
Sen väntade vi på att stackarna som var tvungna att jobba idag skulle komma hem.
Det blev grillning och brasa sen fest hela kvällen/natten.

Min Valborg i bilder!!!








Igår kväll satte sig jag, baby, pappa och carina uppe i vår säng och kollade på film, AWAKE innan vi skulle sova. Den var bra.

Nu sitter jag och Baby ute i gräset och solar.
Pappa är borta och tittar på en båt :)

Njut av livet !
Kommentarer
Jessika / 2009-05-03 @ 15:04:53

Gumman du måste höra av dig när du kommer till ingarö landet nästa gång... Då får vi ta en låååång fika =0)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0