13 dagar kvar!

Japp.. 13 days left tills jag och Louise sitter i varsin flygplansstol påväg emot varmare klimat.
Det känns riktigt overkligt att resan faktiskt blir av.
Om jag inte minns helt fel var det i början av 2007 som vi började prata om att det skulle vara så kul att komma bort ett tag och se massa nytt.
Många dagar har nu gått och många pengarsedlar har nu blivit sparade. Och nu är det 13 dagar kvar tills vi åker :) 
i 2 månader ska jag få se och uppleva saker jag aldrig kunnat drömma om, jag är lyckligt lottad.

Resväskorna är packade (vi var ju tvungna att se så allt fick plats, och att vi orkar bära dom)
2 månader är lång tid med för tung väska.. :) Handbagaget är kvar, har nästan köpt allt som ska med.
Det är mycket att tänka på!
Jag fattar inte att jag och syrran kunde hålla oss till packlistan, Ja nästan iallafall kanske plus minus någon bikini och något linne..
Så Stolt!

Har så många jag vill hinna träffa innan jag åker ,
men nu har jag kommit efter lite i schemat eftersom jag har legat sjuk i nästan 1 vecka. Hoppas jag hinner med. Det är så mycket att fixa hemma nu också. All min energi just nu går åt till att pussas med älskling... njuter varje sekund <3

Önskar att jag kunde packa ner min underbara fästman Magnus och våra 2 hundar. Men man kan ju inte få allt.
Som mest har vi varit ifrån varandra i 1 vecka... nu blir det 8 veckor och 3 dagar. Det kommer kännas...
Men jag tror det är nyttigt också, jag hoppas det iallafall :p
DU ÄR MITT LIV HJÄRTAT! (måste lägga in en bild på dig så jag har något att titta på när jag är borta)


Du är förjävla snygg älskling! <3

som sagt jag är nog den mest lyckligt lottade tjejen i världen :)



Följ Även Resan på Resdagboken:
 http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=249914&section=undefined

Nu är det matdags...

Kommentarer
Fällman / 2009-01-21 @ 20:10:10

Klart man ska följa er resa! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0