snö snö snö :)

I helgen har vi varit uppe hos min pappa på besök. Därav dålig uppdatering.

Imorse när jag vaknade låg snö och frost äntligen kvar på marken, hoppas att det håller i sig.
Jag tog på mig kläder och åkte "skridskor" ner till barnmorskan för besök.
Allt såg bra ut fortfarande och nu har jag börjat få papper om amning och bedövning m.m.
=/ känns lite skrämmande, men allt kommer säkert att gå jätte bra.
Nu kallas jag även för höggravid ;) låter otroligt sexigt måste jag säga.
Men min barnmorska säger alltid att jag är så smärt och fin, ska jag vara ärlig känner jag mig inte heller speciellt stor :)
MEEN det kan ju ändras de här sista veckorna.. :P

Nu ska jag göra mig lite lunch och sen kanske kolla lite på någon film :) Vill gå ut också, men väntar nog på att gubben ska komma hem så jag inte halkar eller något :)

kramar
Kommentarer
fällis / 2009-12-14 @ 15:49:37

Ingen jul utan snö!


Ellinor / 2009-12-14 @ 16:56:03

Ja så mysigt med snö:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0