Kvällen lider mot sitt slut, och så även jag!

Jaha, då var det kväll igen.
Jag och baby har kollat på Bonde söker fru på webbtv eftersom vi missade det igår.
Sen kollade vi ikapp lite på Paradise också.
Nu sitter baby och kollar på Kniven mot strupen. Jag sitter här och tycker synd om mig själv. Allt är suddigt, människors ansikten ute på gatan, texten på tvn. Data skärmen, allt blir bara värre och värre varje dag.
Även om detta kanske har med graviditeten att göra så orkar jag inte ha det så i 3 månader till.
Jag blir trött och yr.

Lagade WOK i våran nya panna idag. GUD så gott det blev.. 3 matlådor blev det också!
Mums.

Hmm.. blir trött av att sitta här, magen är ivägen och skärmen blir bara suddigare och suddigare. Det har nog med tröttheten att göra också.. Nu blir det sängdags och förhoppningsvis nya tag imorn, då kanske jag kan orka ladda kameran och fota lite av bebiskläderna som Min ÄLSKADE syster har köpt. :)
Eller vänta.. tror jag har bilden i min mail :p


GULLIGT VA ? :D hon kommer bli världens bästa moster :D
För hon är redan världens bästa syster ! <3

GODNATT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0