Hicka...

Imorse vaknade jag av att lillen låg och hickade inne i magen :´) känslan var helt otrolig :) mys bebis!

Har nyss ätit lite tomtegröt och ska snart börja sortera tvätten. Dom bygger om uppe i tvättstugan, och det innebär att bara 1 tvättstuga är i funktion. Detta resulterar i att man får en tvätt tid varannan vecka. Ni kan nog förstå själva hur tvättkorgen ser ut. Suck.

Igår var kusinen hundvakt . Dom två små dunbollarna är så söta.
Men dom rök ihop några ggr.

Jag hann iaf fota i början när dom låg och smaskade på varsitt ben :)

Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma / 2009-12-11 @ 09:14:16

åh tomtegröt! tack för att du dela med dig ditt sug. :) ska nog själv gå och göra ordning det. :D



kram.


Angelica / 2009-12-11 @ 17:44:38

hahaha neee jag skrev de på facebook först :P sen la jag ut de på bloggen .. :P jag berättade för alla i lördags förra veckan men ni va juh inte hemma hos anette och mats då .. :P



jo de känns skit bra faktiskt :D bara längtar tills plutten tittar ut om 6 månader :P haha


Sofie K / 2009-12-12 @ 15:23:47

Vill bara lämna ett spår efter mig.



Superfin mage har du....



Ha en fortsatt härlig lördag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0