Fredag 28 Augusti

Idag åkte vi ner till Gnesta och hämtade våra nycklar :)
Lägenheten blev sååå himla bra med de nya tapeterna som vi har valt.
Totte och Sophie kom och kollade och hämtade hundarna (dom bor i huset bredvid).
Totte flyttade dit i Onsdags... :) Bästa granne.
Sen åkte vi hem igen.
Efter 4 timmar på pendeltåg fram och tillbaka är vi så slut.
Blir tidig kväll ikväll tror jag, imorgon är det en stor dag.

Jag har tagit lite bilder idag, så jag ska försöka lägga in dom ifrån den andra datan snart.
Vet inte när jag kommer skriva nästa gång, eftersom jag inte vet när internet fixas i nya lägenheten.
Men förhoppningsvis inom en vecka :) Hoppas att alla har det så bra så länge.

:) Massa kramar och tack för alla grattis om lillen i magen
Kommentarer
Therese / 2009-08-29 @ 19:19:12

Ja imorron kommer vår bebis, dock i annat format :)



När är lillen beräknad? Tänker ni kolla vad det blir för kön? Jag vet, jag är nyfiken av mig :)



Kul med flytten också, grattis till de me!



Puss puss


Jessika / 2009-09-02 @ 23:07:49

Jo va på ultraljud igår, såg att det blir en liten kille som ska komma den 27jan =0)


Ellinor / 2009-09-03 @ 17:39:48

Nu får du ta bild på magen varje vecka så vi kan hänga med :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0