Torsdag 5 Mars

Vi vaknade vid 9 och vi tog oss ut på vägen direkt, och vi hade tur och en taxi kom precis då. Såg mina första elefanter som stod bredvid vägen. Vi kom fram till hotellet och åt frukost. Sen sov vi i över 3 timmar, haha vi e så dåliga på det där med att bara vila lite. Käkade lite och gick och köpte en liten surfbräda. Gick ner till vattnet, det var lite mulet men det var bara skönt. En thai kille kom och släppte en liten hundvalp i mitt knä, blev jätte chockad.. gud den var så söt. En svart liten bomulls tuss :)

Jag saknar min prins, önskar att han kunde vara här...

Vi gick hem och duschade sen gick vi ut och åt igen. Åt glasnudlar med grönsaker, det var ingen höjdare. Tyvärr! Satt vid datan själv idag, kände att jag var tvungen att få prata lite med Magnus idag. Undrar om han saknar mig lika mycket som jag saknar honom? Jag tror det. :) jag hoppas det!

Innan vi skulle sova spelade vi plump och åt godis och drack cola :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0